در حین غذای سحری خواب آلود بودم غذا زیاد خوب درست نشده بود

منم طبق روال همیشگی خواستم اهل بیت رو یکی یکی شون رو یاد کنم و براشون صلوات بفرستم 

با خودم گفتم چیز زیاد مهمی نیست پس گفتم فقط برای حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله صلوات بفرستم و بقیه رو نگم 

یکهو شنیدم آقا امام عصر عجل الله فرمودند

اگر یکبار دیگر تکرار کنید این اشتباه ات رو باهات طور دیگری رفتار میکنم مرد حسابی ما مثل شما نیستیم که تمام روز رو امکان داره بخوابید ما هم خسته میشیم و منتظر توجه شما هستیم وقتی توجه شما رو به خودمون میبینیم ما هم خستگی از تنمون بیرون میاد 

ما هیچ بچه های ما چه گناهی کردند که به صلوات موقع غذای شما عادت کردن وقتی بچه کوچک نشسته منتظر ذکر شماست ولی ببینه ذکرش رو نفرستادید و ناراحت میشه 

منم گفتم وای ببخشید بچشم اصلأ تا کنون اینطوری متوجه این امر نبودم که چه وضعیتی ایجاد شده

گفته شد حساب کن همه رو به سر سفره سحری خودت دعوت میکنی ببین چه کسایی رو دعوت کردی و اکنون که منتظر دعوت تو هستیم با خودت بگی ولش کن ...